Fortolkning af Daniel 2:44 – Hvem vil arve i Guds rige?

Fortolkning af Daniel 2:44 – Hvem vil arve i Guds rige?

Guds rige vil blive arvet af de ydmyge mennesker, de lunefulde mennesker vil ikke arve det, det vil sige, de stolte mennesker vil ikke arve kongeriget fra Gud.

De stolte vil ikke arve Guds rige, fordi de begjærer andres ejendom!

De er ikke i overensstemmelse med det, der er nødvendigt, de ønsker ikke et porcelænsglas, de vil have det gyldne glas, skønt det at opnå det indebærer udnyttelse af andre mennesker!

De nøjes ikke med en kobberring, de vil have en ring med diamanter, skønt det at opnå den involverer udnyttelse af mange mennesker,

De er ikke i overensstemmelse med det, der er nødvendigt, de vil have luksus, selvom at opnå disse luksus indebærer afskovning af jorden.

(De ikke-berettigede er lunefulde, de er forgæves, ligesom dem, der udnyttede andre til at bygge Babel-tårnet ..)

Åbenbaring 11:15 Den syvende engel spillede trompet, og der var store stemmer i himlen, der sagde: Verdens riger er kommet til at være af vor Herre og af hans Kristus; og han vil regere for evigt og altid.

16 Og de 24 eldste, der sad foran Gud på deres troner, faldt ned på deres ansigter og tilbad Gud,

17 og siger: Vi takker dig, Herre Gud, den Almægtige, hvem du er, og hvem du var, og som skal komme, fordi du har taget din store magt og du har regeret.

18 Og nationerne blev vrede, og din vrede var kommet og tiden til at dømme de døde og give belønning til dine tjenere, profeterne, de hellige og dem, der frygter dit navn, de små og de store, og til at ødelægge dem, der ødelægger jorden.

Åbenbaring 11:19 Og Guds tempel blev åbnet i himlen, og hans pagts ark blev set i templet. Og der var lyn, stemmer, torden, et jordskælv og stort hagl.

Hvordan vil livet for mennesker, der arver Guds rige, være?

Hver mand vil kun have en kvinde, taget som Gud befaler, i hendes renhed og jomfruelighed.

Hver kvinde vil kun have en mand, der vil ikke være plads til mandlige elskere eller kvindelige elskere, der vil ikke være plads til prostitution.

Mænd og kvinder vil kun tilbe en Gud: Jehova, de vil aldrig se på billederne, malerierne, statuerne eller noget som helst tidspunkt for at rette deres bønner til disse objekter. De vil ikke i deres bønner nævne noget navn, hverken på mennesker eller engler, undtagen Guds navn: Jehova.

– Og Mohammed og de 72 jomfruer, der lover den religion, han stiftede sammen med Bahira?

Muhammad og hans 72 jomfruer er uforenelige med livet i Jehovas rige,

Hvis du beder mig om at vælge mellem:

(A) At være kongen af ​​et bordel og være i stand til at sove med den skør, som jeg valgte hver dag.

(B) At være den elskede mand på en enkelt trofast kvinde og den, der kun elsker en trofast kvinde, min kone, taget af mig, som Gud befaler.

Jeg vælger sidstnævnte bogstav, bogstavet “B”: en kone.

Derfor kan Babylon og alle hendes prostituerede religioner gå til helvede sammen med alle de falske profeter og oprørsengle, der leverede hende uren tjeneste.

Hvem er de, der ikke vil arve Guds rige?
De, der ikke kan lide livsstilen, der er beskrevet linjer ovenfor, men foretrækker i stedet at øve det, der er beskrevet i 1 Korinter 6: 9-10 som den praksis, der er elsket af dem, der ikke vil arve Guds rige: de uretfærdige mennesker eller sagde med andre ord: de stolte mennesker, de, der elsker at baktale andre, der ikke accepterer dem som venner eller par, eller ikke accepterer deres afgudsdyrkende religioner som deres.

Tag mig ikke forkert, det faktum, at jeg nævnte 1 Korinter 6: 9-10 som en tekst fra Bibelen, der passer perfekt til mit indlæg her, betyder ikke, at jeg tror på alt Bibelens indhold, jeg er ikke en Bibelprædikant, Bibelen har taget nogle tekster af sandhedsbogen for at få sig til at virke som en hellig bog, men som jeg viser for de kloge mennesker i min blog: bestiadn.com, har dyrene manipuleret de hellige tekster og vendt mange af dem som uberettigede, og dermed lavede de deres Bibel: modsagnelsesbogen, en anden bog end sandhedsbogen og sandhedens bog er en bog fri for modsigelser, og forfatteren af ​​bogen sandhed er et trofast vidne , eller mange trofaste vidner er forfatterne af sandhedsbogen, men når de falske vidner dræbte de trofaste vidner og tog deres bøger, hvad tror du, de falske vidner gjorde med de meddelelser, som de trofaste vidner skrev? Jeg har ikke brug for at svare på dette spørgsmål til mine folk, de er ikke dumme.

=

+

THE MARCH OF THE BEAST

+

thecrossandthelaw
thechrististhesonofJehovah
Michael-endtimes
=

[Babilonia ya ha sido juzgada, ha sido hallada culpable y en justicia ha sido condenada al infierno]

nueva tierra y cielos
==
micah 7 8_10 en
indignation
DIBUJANOSBIEN
JESUSODIAASUSENEMIGOS
laverdad
==
===
[3] La profecía en lenguaje figurado de la reversión del pecado original de Adán y Eva
https://textos-y-relaciones.blogspot.com/2019/08/evangelio-de-felipe-71-mientras-eva.html
[4-2] El ABC del Verdadero Cristianismo ha sido re-descubierto y yo lo anuncio (Salmos 118:17-23) : https://bestiadn.com/2019/08/30/he-redescubierto-el-verdadero-cristianismo-y-lo-anuncio/
[5] El orgullo y despecho de una mujer causó su acto calumnioso contra mi, ¿que culpa tengo yo de haberle gustado a ella y ser fiel y celoso?.
https://cristo-cabello-corto.blogspot.com/2019/05/esto-me-pasa-porque-soy-fiel.html
[6]
Satanás es una criatura con vida, porque Satanás vive en cualquier calumniador, y tiene miedo y sus miedos se cumplen.
https://cristo-cabello-corto.blogspot.com/2019/05/el-vidente-vera-la-luz-pero-el-ciego-no.html
[7]
No todos los caminos conducen a Roma, solo las falsas religiones lo hacen
https://cristo-cabello-corto.blogspot.com/2019/05/ellos-dijeron-todos-los-caminos.html
[9] Hijo de Satanás (calumniador), Satanás no te podrá defender, porque Satanás no tiene argumentos de defensa coherentes,
además Satanás es tan culpable como tu, y porque Satanás es una bestia como abogado defensor.
https://el-enemigo-del-anticristo.blogspot.com/2019/05/el-anti-anticristo.html
[10] La profecía lo confirma: El ejército ganador se reparte el botín arrebatado al perdedor.
https://cristo-uso-corto.blogspot.com/2019/08/miguel-olvidate-de-eliza-satanas-tu.html
LA PARABOLA DEL BUEN FORNICADOR
La parábola no contada del buen fornicador y el falso cristiano que lo calumnia!
el final del clasico en peru alianza universitario cristal boys
Miguel: “Satanás, tu no solo lo pareces, sino que eres del otro equipo, te gusta ademas el color crema y escarlata, al igual que ese sacerdote de tu iglesia …“

Responder

Por favor, inicia sesión con uno de estos métodos para publicar tu comentario:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s