Daniel 2:44: n tulkinta – Kuka perii Jumalan valtakunnassa?

Daniel 2:44: n tulkinta – Kuka perii Jumalan valtakunnassa?

Nöyrät ihmiset perivät Jumalan valtakunnan, oikukas ei peri sitä, eli ylpeät ihmiset eivät peri valtakuntaa Jumalalta.

Ylpeät eivät peri Jumalan valtakuntaa, koska he himoitsevat muiden omaisuutta!

Ne eivät ole tarpeen mukaisia, he eivät halua posliinilasia, he haluavat kultaisen lasin, vaikka sen hankkiminen merkitsee muiden ihmisten hyväksikäyttöä!

He eivät sovi kuparirenkaasta, he haluavat timanttirenkaan, vaikka sen hankkiminen merkitsee monien ihmisten hyväksikäyttöä,

Ne eivät ole tarpeen mukaisia, he haluavat ylellisyyttä, vaikka näiden ylellisyyden hankkiminen merkitsee maan metsäkatoa.

(Valitsemattomat ihmiset ovat omituisia, ne ovat turhia, kuten ne, jotka hyödyntivät muita rakentamaan Babelin tornia ..)

Ilmestyskirjan 11:15 Seitsemäs enkeli soitti pasunaa, ja taivaassa kuului suuria ääniä, jotka sanoivat: Maailman valtakunnat ovat tulleet olemaan meidän Herramme ja hänen Kristuksensa; ja hän tulee hallitsemaan iankaikkisesti.

16 Ja 24 vanhinta, jotka istuivat valtaistuimillaan Jumalan edessä, lankesivat kasvoilleen ja palvoivat Jumalaa.

17 sanomalla: Kiitämme teitä, Herra Kaikkivaltias Jumala, kuka olet ja kuka olit ja tulevat, koska olet ottanut suuren voimasi ja hallitset.

18 Ja kansat olivat vihaisia, ja sinun viha on tullut, ja on aika tuomita kuolleet ja antaa palkkio palvelijoillesi, profeetoille, pyhille ja niille, jotka pelkäävät sinun nimeäsi, pienille ja suurille. ja tuhota ne, jotka tuhoavat maan.

Ilmestyskirjan 11:19 Ja Jumalan temppeli avattiin taivaassa, ja hänen liitonarkki nähtiin temppelissä. Ja siellä oli salama, ääniä, ukkonen, maanjäristys ja suuri rakeisuus.

Millainen on ihmisten elämä, jotka perivät Jumalan valtakunnan?

Jokaisella miehellä on vain yksi nainen, Jumalan käskyjen mukaisesti, puhtaudessaan ja neitsyyttään.

Jokaisella naisella on vain yksi mies, ei ole tilaa miespuhelimille tai naispuolisille ystäville, ei ole sijaa prostituutiokäytännöille.

Miehet ja naiset palvovat vain yhtä Jumalaa: Jehova, he eivät koskaan katso kuvia, maalauksia, patsaita tai esineitä milloin tahansa ohjatakseen rukouksiaan näihin esineisiin. He eivät mainitse rukouksissaan ketään, ei ihmisen eikä enkelin nimeä, paitsi Jumalan nimeä: Jehova.

– Ja Mohammed ja 72 neitsyt, jotka lupaavat uskonnon, jonka hän perusti Bahiran kanssa?

Muhammad ja hänen 72 neitsyt eivät ole yhteensopivia elämän kanssa Jehovan valtakunnassa,

Jos pyydät minua valitsemaan:

(A) Olla bordellin kuningas ja voida nukkua porton kanssa, jonka valitsin päivittäin.

(B) Olla yhden uskollisen naisen rakastettu mies ja se, joka rakastaa vain yhtä uskollista naista, vaimoni, jonka minä otan Jumalan käskyn mukaisesti.

Valitsen jälkimmäisen kirjaimen, kirjaimen “B”: vaimo.

Siksi Babylon ja kaikki hänen prostituoitu uskontonsa voivat mennä helvettiin samoin kuin kaikkien väärien profeettojen ja kapinalleiden enkeleiden kanssa, jotka tekivät hänen saastaisen palvelun.

Ketkä ovat ne, jotka eivät peri Jumalan valtakuntaa?
Ne, jotka eivät pidä yllä olevissa linjoissa kuvailusta elämäntyyliistä, mieluummin harjoittavat sitä, mitä kuvataan kohdassa 1. Kor. 6: 9-10, käytännöksi, jota rakastavat ne, jotka eivät peri Jumalan valtakuntaa: vääryydet tai sanoi toisin sanoen: ylpeät ihmiset, ne, jotka rakastavat herjatakseen muita, jotka eivät hyväksy heitä ystävinä tai parina tai jotka eivät hyväksy epäjumalanpalveluksiaan ominaan.

Älä ota minua väärin, se, että mainitsin 1. Kor. 6: 9-10 Raamatusta tekstinä, joka sopii täydellisesti tähän viestiin, ei tarkoita, että uskon Raamatun kaikkiin sisältöihin, en ole Raamatun saarnaaja, Raamattu on ottanut joitain totuuden kirjan tekstejä saadakseen itsensä näyttämään pyhältä kirjasta, mutta kuten osoitan blogini viisaille ihmisille: bestiadn.com, pedot ovat manipuloineet pyhiä tekstejä ja kääntyneet monet heistä sanomatonta, ja siten he tekivät Raamatunsa: Ristiriitaisuuksien kirja, erilainen kuin totuuden kirja ja totuuden kirja on kirja, jossa ei ole ristiriitoja, ja totuuden kirjan kirjoittaja on uskollinen todistaja tai monet uskolliset todistajat ovat totuuden kirjan kirjoittajia, mutta kun väärät todistajat tappoivat uskolliset todistajat ja ottivat heidän kirjansa, mitä luulet väärien todistajien tekeneen viestien kanssa, jotka uskolliset todistajat kirjoittivat, en tarvitse vastatakseen kysymykseen kansalleni, he eivät ole tyhmiä.

=

+

THE MARCH OF THE BEAST

+

thecrossandthelaw
thechrististhesonofJehovah
Michael-endtimes
=

[Babilonia ya ha sido juzgada, ha sido hallada culpable y en justicia ha sido condenada al infierno]

nueva tierra y cielos
==
micah 7 8_10 en
indignation
DIBUJANOSBIEN
JESUSODIAASUSENEMIGOS
laverdad
==
===
[3] La profecía en lenguaje figurado de la reversión del pecado original de Adán y Eva
https://textos-y-relaciones.blogspot.com/2019/08/evangelio-de-felipe-71-mientras-eva.html
[4-2] El ABC del Verdadero Cristianismo ha sido re-descubierto y yo lo anuncio (Salmos 118:17-23) : https://bestiadn.com/2019/08/30/he-redescubierto-el-verdadero-cristianismo-y-lo-anuncio/
[5] El orgullo y despecho de una mujer causó su acto calumnioso contra mi, ¿que culpa tengo yo de haberle gustado a ella y ser fiel y celoso?.
https://cristo-cabello-corto.blogspot.com/2019/05/esto-me-pasa-porque-soy-fiel.html
[6]
Satanás es una criatura con vida, porque Satanás vive en cualquier calumniador, y tiene miedo y sus miedos se cumplen.
https://cristo-cabello-corto.blogspot.com/2019/05/el-vidente-vera-la-luz-pero-el-ciego-no.html
[7]
No todos los caminos conducen a Roma, solo las falsas religiones lo hacen
https://cristo-cabello-corto.blogspot.com/2019/05/ellos-dijeron-todos-los-caminos.html
[9] Hijo de Satanás (calumniador), Satanás no te podrá defender, porque Satanás no tiene argumentos de defensa coherentes,
además Satanás es tan culpable como tu, y porque Satanás es una bestia como abogado defensor.
https://el-enemigo-del-anticristo.blogspot.com/2019/05/el-anti-anticristo.html
[10] La profecía lo confirma: El ejército ganador se reparte el botín arrebatado al perdedor.
https://cristo-uso-corto.blogspot.com/2019/08/miguel-olvidate-de-eliza-satanas-tu.html
LA PARABOLA DEL BUEN FORNICADOR
La parábola no contada del buen fornicador y el falso cristiano que lo calumnia!
el final del clasico en peru alianza universitario cristal boys
Miguel: “Satanás, tu no solo lo pareces, sino que eres del otro equipo, te gusta ademas el color crema y escarlata, al igual que ese sacerdote de tu iglesia …“

Responder

Por favor, inicia sesión con uno de estos métodos para publicar tu comentario:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s