Tolkning av Daniel 2:44 – Hvem vil arve i Guds rike?

Tolkning av Daniel 2:44 – Hvem vil arve i Guds rike?

Guds rike skal arves av de ydmyke menneskene, de lunefulle menneskene vil ikke arve det, det vil si at de stolte menneskene ikke arver riket fra Gud.

De stolte vil ikke arve Guds rike fordi de begjærer andres eiendom!

De samsvarer ikke med det som er nødvendig, de vil ikke ha et porselensglass, de vil ha det gyldne glasset, selv om det å oppnå det innebærer utnyttelse av andre mennesker!

De nøyer seg ikke med en kobberring, de vil ha en ring med diamanter, selv om å skaffe den innebærer utnyttelse av mange mennesker,

De samsvarer ikke med det som er nødvendig, de vil ha luksus, selv om det å skaffe seg luksusen innebærer avskoging av landet.

(De ikke-berettigede er lunefulle, de er forfengelige, som de som utnyttet andre til å bygge Babel-tårnet ..)

Åpenbaringen 11:15 Den syvende engel spilte på basunen, og det var store stemmer i himmelen som sa: Verdens riker er kommet til å være av vår Herre og av hans Kristus; og han vil regjere for alltid og alltid.

16 Og de tjuefire eldste som satt foran Gud på sine troner, falt ned på ansiktet og tilbad Gud,

17 og sa: Vi takker deg, Herre, den allmektige, hvem du er og hvem du var og som skal komme, fordi du har tatt din store makt og du har regjert.

18 Og nasjonene var sinte, og din vrede var kommet og tiden for å dømme de døde og gi belønning til dine tjenere, profetene, de hellige og de som frykter ditt navn, de små og de store, og å ødelegge dem som ødelegger jorden.

Åpenbaringen 11:19 Og Guds tempel ble åpnet i himmelen, og paktens ark ble sett i templet. Og det var lyn, stemmer, torden, et jordskjelv og stort hagl.

Hvordan vil livet til mennesker som arver Guds rike være?

Hver mann vil bare ha en kvinne, tatt som Gud befaler, i sin renhet og jomfruelighet.

Hver kvinne vil ha bare en mann, det vil ikke være plass til mannlige elskere eller kvinnelige elskere, det vil ikke være noe sted for prostitusjonspraksis.

Menn og kvinner vil bare tilbe en Gud: Jehova, de vil aldri se på bildene, maleriene, statuene eller gjenstandene til enhver tid for å rette bønnene deres mot disse gjenstandene. De vil ikke nevne noe navn i sine bønner, verken om mennesker eller engler, bortsett fra Guds navn: Jehova.

– Og Mohammed og de 72 jomfruene som lover religionen han medstiftet med Bahira?

Muhammad og hans 72 jomfruer er uforenlige med livet i Jehovas rike,

Hvis du ber meg velge mellom:

(A) Å være kongen på et bordell og kunne sove med skjøgen som jeg valgte hver dag.

(B) Å være den elskede mannen til en enslig trofast kvinne og den som bare elsker en trofast kvinne, min kone, tatt av meg slik Gud befaler.

Jeg velger sistnevnte brev, bokstaven “B”: en kone.

Det er grunnen til at Babylon og alle hennes prostituerte religioner kan gå til helvete, sammen med alle falske profeter og opprørsengler som ga henne uren tjeneste.

Hvem er de som ikke vil arve Guds rike?
De som ikke liker livsstilen som er beskrevet i linjene ovenfor, men foretrekker å praktisere det som er beskrevet i 1. Korinter 6: 9-10 som praksis som er elsket av de som ikke vil arve Guds rike: de urettferdige menneskene eller sa med andre ord: de stolte menneskene, de som elsker å baktale andre som ikke aksepterer dem som venner, eller par, eller ikke aksepterer deres avgudsdyrkende religioner som deres.

Ikke ta meg feil, det at jeg nevnte 1. Korinter 6: 9-10 som en tekst fra Bibelen som passer perfekt til innlegget mitt her, betyr ikke at jeg tror på alt innholdet i Bibelen, jeg er ikke en Bibelprediker, Bibelen har tatt noen tekster av sannhetsboken for å få seg til å virke som en hellig bok, men som jeg viser for de kloke menneskene i bloggen min: bestiadn.com, har dyrene manipulert de hellige tekstene og snudd mange av dem som usikrede, og dermed gjorde de Bibelen sin: motsigelsesboken, en annen bok enn Sannhetens bok og Sannhetens bok er en bok som er fri for motsetninger, og forfatteren av Boka av sannhet er et trofast vitne , eller mange trofaste vitner er forfatterne av Sannhetens bok, men når de falske vitnene drepte de trofaste vitnene og tok bøkene sine, hva tror du de falske vitnene gjorde med meldingene som de trofaste vitnene skrev? Jeg trenger ikke å svare på det spørsmålet til folket mitt, de er ikke dumme.

=

+

THE MARCH OF THE BEAST

+

thecrossandthelaw
thechrististhesonofJehovah
Michael-endtimes
=

[Babilonia ya ha sido juzgada, ha sido hallada culpable y en justicia ha sido condenada al infierno]

nueva tierra y cielos
==
micah 7 8_10 en
indignation
DIBUJANOSBIEN
JESUSODIAASUSENEMIGOS
laverdad
==
===
[3] La profecía en lenguaje figurado de la reversión del pecado original de Adán y Eva
https://textos-y-relaciones.blogspot.com/2019/08/evangelio-de-felipe-71-mientras-eva.html
[4-2] El ABC del Verdadero Cristianismo ha sido re-descubierto y yo lo anuncio (Salmos 118:17-23) : https://bestiadn.com/2019/08/30/he-redescubierto-el-verdadero-cristianismo-y-lo-anuncio/
[5] El orgullo y despecho de una mujer causó su acto calumnioso contra mi, ¿que culpa tengo yo de haberle gustado a ella y ser fiel y celoso?.
https://cristo-cabello-corto.blogspot.com/2019/05/esto-me-pasa-porque-soy-fiel.html
[6]
Satanás es una criatura con vida, porque Satanás vive en cualquier calumniador, y tiene miedo y sus miedos se cumplen.
https://cristo-cabello-corto.blogspot.com/2019/05/el-vidente-vera-la-luz-pero-el-ciego-no.html
[7]
No todos los caminos conducen a Roma, solo las falsas religiones lo hacen
https://cristo-cabello-corto.blogspot.com/2019/05/ellos-dijeron-todos-los-caminos.html
[9] Hijo de Satanás (calumniador), Satanás no te podrá defender, porque Satanás no tiene argumentos de defensa coherentes,
además Satanás es tan culpable como tu, y porque Satanás es una bestia como abogado defensor.
https://el-enemigo-del-anticristo.blogspot.com/2019/05/el-anti-anticristo.html
[10] La profecía lo confirma: El ejército ganador se reparte el botín arrebatado al perdedor.
https://cristo-uso-corto.blogspot.com/2019/08/miguel-olvidate-de-eliza-satanas-tu.html
LA PARABOLA DEL BUEN FORNICADOR
La parábola no contada del buen fornicador y el falso cristiano que lo calumnia!
el final del clasico en peru alianza universitario cristal boys
Miguel: “Satanás, tu no solo lo pareces, sino que eres del otro equipo, te gusta ademas el color crema y escarlata, al igual que ese sacerdote de tu iglesia …“

Responder

Por favor, inicia sesión con uno de estos métodos para publicar tu comentario:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s