Ik laat u de profetieën van Jesaja en Henoch zien, misschien leest u liever de valse profetieën van Nostradamus.

Ik laat u de profetieën van Jesaja en het boek van Henoch zien, misschien leest u liever de valse profetieën van Nostradamus.

Ik laat u de profetieën van Jesaja en Henoch zien, misschien leest u liever de valse profetieën van Nostradamus.

Jesaja 13: 3 Ik heb mijn geheiligd geboden, ik heb ook mijn machtige mannen geroepen tot mijn toorn, die zich verheugen in mijn heerlijkheid.
  
Jesaja 13: 4 Donderend geluid van de bergen, zoals van vele mensen; gebrul van het lawaai van koninkrijken, van verenigde naties; Jehovah der legers beoordeelt de troepen voor de strijd.
https://bestiadn.com/2020/05/08/el-diablo-no-es-cortes-pero-el-enemigo-del-diablo-es-cortes/

Boek van Henoch 1: 9 Zie toe dat Hij komt met een menigte van Zijn heiligen, om het oordeel over allen uit te voeren en de goddelozen zal vernietigen en alle vlees zal straffen voor al hun goddeloze werken, die zij verkeerd hebben begaan en van alle woorden hooghartig en hard dat goddeloze zondaars hebben tegen Hem gesproken.
https://bestiadn.com/2020/04/05/mi-litigio-contra-el-diablo-quien-es-el-diablo-aqui-mira-bien-quien-es-quien-en-esta-historia/
Boek van Henoch 1: 5 Bekijk en zie al de bomen, hoe in al die groene bladeren opvallen en ze bedekken en al hun vruchten zijn voor versiering en heerlijkheid, Verheerlijk en beschouw al deze werken en weet hoe de levende God, de iemand die eeuwig leeft, Hij heeft al die dingen gedaan.
https://777healthblog.files.wordpress.com/2020/04/fibonacci.docx
Echter, massa’s mensen hebben Hem niet aanbeden, maar goden gemaakt met handen en allerlei soorten wezens, en ze hebben de valse profeten geprezen die leren om gebeden tot schepselen te richten en niet tot Hem, massa’s mensen hebben niet de waarheid gezocht , en genoegen nam met de leugens, daarom:
Jesaja 2: 8-12 Bovendien is hun land vol afgoden en zij hebben geknield voor het werk van hun handen en voor wat hun vingers maakten. En de mens heeft gebogen en de mens heeft zich vernederd; vergeef ze daarom niet.

Ga de rots in, verberg je in het stof, voor de vreselijke aanwezigheid van Jehovah en voor de pracht van zijn majesteit.
De hoogmoed van de ogen van de mens zal worden verlaagd en de trots van de mens zal worden vernederd; en Jehovah zal alleen op die dag verhoogd worden.

https://bestiadn.com/2020/05/09/el-papa-dice-que-el-diablo-busca-destruir-su-iglesia-el-loco-dice-que-su-iglesia-es-de- dios /
Want de dag van Jehovah der heerscharen zal over alle hoogmoed en trots komen, vooral verheven, en zal neergehaald worden; En dan …
Gods toorn zal voortduren tot:
Jesaja 6:12 totdat Jehovah mensen heeft verdreven en verlaten plaatsen in het midden van de aarde heeft vermenigvuldigd.
13 En als er nog een tiende in blijft, zal het weer vernietigd worden; maar zoals de eik en de eik, die bij het snijden nog steeds de stam zijn, zo zal de stam, het heilige zaad. Op deze manier zullen allen die overeind blijven, rechtvaardig zijn en hun gebeden alleen tot God richten: Boek Henoch 10:21 “En alle mensenkinderen zullen rechtvaardig worden en alle naties zullen mij aanbidden, zij zullen bidden om mij, Jehovah, en zij zullen mij loven. 22 ”En de aarde zal rein zijn van alle verdorvenheid, van alle zonde, van alle straf en van alle pijn en ik zal geen plagen meer op aarde sturen, tot de generaties van de generaties noch voor eeuwig.

Openbaring 21: 4 Het zal al hun tranen wegvagen, en er zal geen dood meer zijn, of wenen, of weeklagen of pijn; omdat alle pijn die voorheen voor hen bestond, ophoudt te bestaan. Er zal geen pijn zijn voor de rechtvaardigen, maar er zal pijn zijn voor de vijanden van de rechtvaardigen …

Boek van Henoch 12: 6 “En net zoals zij zich verheugden vanwege hun kinderen, zullen zij de dood van hun geliefden zien en rouwen om het verlies van hun kinderen en zij zullen eeuwig bidden, maar er zal geen genade of vrede voor hen zijn.”

Boek van Henoch 68: 4 Maar het gebeurde dat toen Michael voor de Heer van de geesten (Jehovah) kwam, Michael tegen Raphael zei: „Ik zal ze niet verdedigen in de ogen van de Heer, want de Heer van de geesten is woedend op omdat ze zich gedroegen alsof ze de Heer waren.

https://bestiadn.com/2020/05/09/el-papa-dice-que-el-diablo-busca-destruir-su-iglesia-el-loco-dice-que-su-iglesia-es-de- dios /
Jesaja 66:24 En zij zullen uitgaan, en zij zullen de lijken zien van de mannen die tegen mij in opstand kwamen; want hun worm zal nooit sterven, noch zal hun vuur worden geblust, en zij zullen voor iedereen afschuwelijk zijn.
https://bestiadn.com/2019/06/29/las-religiones-paganas-y-el-sacrificio-de-seres-humanos/

Welkom of niet welkom, naargelang het geval, in mijn ruimteschip.

13 https://777healthblog.files.wordpress.com/2020/05/trece.pdf

Responder

Por favor, inicia sesión con uno de estos métodos para publicar tu comentario:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s